Концепція освіти для дітей раннього та дошкільного віку
Вийшло з друку видання «Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку», в якому окреслено напрями діяльності різних соціальних інститутів, відповідальних за освіту дітей раннього та дошкільного віку відповідно до сучасних викликів та проблем дошкільної освіти.
Концепція містить положення щодо розвитку закладів дошкільної освіти державної та приватної власності, стимулювання батьківського партнерства, забезпечення якості дошкільної освіти, підвищення соціального статусу педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, розвитку педагогічної компетентності педагогічних працівників, наукового забезпечення освіти дітей раннього та дошкільного віку.
Повнотекстовий варіант Концепції
Концепція містить положення щодо розвитку закладів дошкільної освіти державної та приватної власності, стимулювання батьківського партнерства, забезпечення якості дошкільної освіти, підвищення соціального статусу педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, розвитку педагогічної компетентності педагогічних працівників, наукового забезпечення освіти дітей раннього та дошкільного віку.
Повнотекстовий варіант Концепції
Щодо
нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»
28 вересня 2017 року
набрав чинності новий Закон України «Про освіту» від 5 вересня 2017 року №
2145-VIII (далі - Закон), що регулює суспільні відносини в процесі реалізації
конституційного права людини на освіту, права та обов’язки фізичних і юридичних
осіб, які беруть участь у реалізації цього права, визначає компетенцію
державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти, а також
вносить суттєві зміни до цілої низки законів, у тому числі до Законів України
«Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну
освіту», «Про вищу освіту».
Далі читати ТУТ
Буда
- халабуда або збережемо особистий простір дитини
Увага! Нова стаття
професора Катерини Крутій про створення
та збереження особистого простору дитини як
умови забезпечення комфортності
існування та розвитку дітей і
дорослих. Читаємо та обговорюємо!
http://ukrdeti.com/wp-content/uploads/2017/05/Стаття-проф.-К.-Крутій-Халабудна-педагогіка.pdf
Добро починається з тебе !
Добро починається з тебе !
Занурені у власні турботи і проблеми ми
часто стаємо знервованими та незадоволені життям. Так, сьогодні важко, і є на
що жалітися. Чи можемо ми змінити цю ситуацію ? Чесно, не знаю. Та
впевнена, що своє відношення до неї – можемо. Як? Дуже просто! Допомагаймо іншим ! Переконана, Ви подивитесь на світ
по-іншому. Давайте спробуємо його змінити на краще разом!
Адже завжди є ті, кому саме зараз потрібна ваша увага,
підтримка й допомога.
Завітайте на інформаційний ресурс
де ви
зможете дізнатися про життя та потреби дітей-сиріт, дітей з обмеженими
можливостями України.
Проблема навчання дітей особистої безпеки та свідомого
ставлення до власного здоровя є особливо актуальною у сучасному техногенному
світі.
Головна мета навчання - формування в кожної дитини активної
життєвої позиції стосовно власного життя та власної безпеки, накопичення
знань і навичок безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дитсадку тощо.
Слушні поради дорослих повинні допомогти дітям зберегти своє життя, зміцнити
здоров’я, позбутися шкідливих звичок, навчитися допомагати тим, хто опинився в
скрутному становищі.
Правильно організувати процес валеологічного навчання
дітей та роботи з основ безпеки життєдіяльності вихователям допоможуть
посібники:
«Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та
безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.)
Скарбничка
здоров’я. Збірка
казок до інтегрованого курсу «Основи здоров’я» / Уклад. Г.Ф.Яцук та ін. –
Тернопіль: Мандрівець, 2003
Дошкільникам про основи здоров'я: навчально – методичний посібник. Лохвицька Л.В., Андрющенко Т.К. Тернопіль: Мандрівець, 2008
Якщо раніше портфоліо здебільшого служило атрибутом фотомоделей, модельєрів, то сьогодні його все частіше використовують у педагогічній практиці. Правильно сформоване портфоліо допомагає вихователям вигідно представити свій педагогічний досвід, неординарно розповісти про нього, налаштуватися на професійне зростання.
Культура українського мовлення
сучасного педагога
Секція розвивальногонавчання КВЗН «Харківська академія неперервної освіти» пропонує нашим педагогам
практичний матеріал щодо поліпшення їх українського мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар