пʼятниця, 7 жовтня 2016 р.


До уваги педагогів та батьків!
Чи несуть батьки відповідальність за ненадання інформації про здоров'я дитини?
Під час прийняття дітей до дошкільного закладу батьки або особи, які їх замінюють, мають надати певні документи, зокрема медичну довідку про стан здоров’я дитини з висновком лікаря про те, що дитина може відвідувати дошкільний заклад.
           У статті 150
Сімейного кодексу України зазначено, що батьки зобов’язані піклуватися про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток. Передача дитини на виховання іншим особам не звільняє батьків від обов’язку батьківського піклування щодо неї. Згідно зі статтею 8 Закону України «Про дошкільну освіту» батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їхнього життя, здоров’я, людської гідності.
            Відповідно до законодавства України за невиконання або неналежне виконання обов’язків щодо дітей батьки можуть бути притягнуті до різних видів юридичної відповідальності: адміністративної, сімейно-правової, кримінальної.
Тож надання неповної, недостовірної інформації про стан здоров’я дитини її законними представниками може бути розцінено як невиконання ними своїх батьківських обов’язків.
           
Детальніше — у газеті «Дошкілля. UA» № 16 (16) 2015

Немає коментарів:

Дописати коментар